Want to join our team?
Help us create a new financial world
![Artboard 1 copy 9-100](https://bitqik.com.la/wp-content/uploads/2023/10/Artboard-1-copy-9-100.jpg)
![Artboard 1 copy 6-100](https://bitqik.com.la/wp-content/uploads/2023/10/Artboard-1-copy-6-100.jpg)
![Artboard 1 copy 4-100](https://bitqik.com.la/wp-content/uploads/2023/10/Artboard-1-copy-4-100.jpg)
![Artboard 1 copy 5-100](https://bitqik.com.la/wp-content/uploads/2023/10/Artboard-1-copy-5-100.jpg)
![PXL_23](https://bitqik.com.la/wp-content/uploads/2022/04/PXL_23.jpg)
![PXL_22](https://bitqik.com.la/wp-content/uploads/2022/04/PXL_22.jpg)
![PXL_21](https://bitqik.com.la/wp-content/uploads/2022/04/PXL_21.jpg)
![PXL_20](https://bitqik.com.la/wp-content/uploads/2022/04/PXL_20.jpg)
Build the future of finance
Join us to make the financial system more efficient, highly affordable and secured to everyone everywhere.
Our employees benefits.
At bitqik, we build you as a great person to have healthy and fulfilling careers.
Be part of our dynamic team!
![bitqik](https://bitqik.com.la/wp-content/uploads/2023/10/Artboard-1-100-1.jpg)
Open opportunities
ຜູ້ຊ່ວຍຜູ້ບໍລິຫານ (Executive Assistant)01 ຕໍາແໜ່ງ
ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ
- ເປັນຜູ້ຊ່ວຍຜູ້ບໍລິຫານ ໃນການຕິດຕໍ່ປະສານງານ ທັງພາຍໃນແລະພາຍນອກບໍລິສັດ
- ຈັດການເລື່ອງນັດຫມາຍ, ການປະຊຸມ, ການຈອງຕ່າງໆສຳລັບຜູ້ບໍລິຫານ ແລະແຂກສຳຄັນຂອງບໍລິສັດ
- ເກັບກຳແລະບັນທຶກເອກະສານ ການຕິດຕໍ່ປະສານງານແລະປະຊຸມກັບພາກສ່ວນຕ່າງໆ
- ຕອບຂໍ້ຄວາມ, ຮັບໂທລະສັບ ແລະ ອີເມລສຳຄັນ ຊ່ອຍຜູ້ບໍລິຫານ ແລະລາຍງານຕິດຕາມວຽກໃຫ້ຜູ້ບໍລິຫານຮັບຊາບ
- ກວດສອບຄວາມຖືກຕ້ອງຂອງເອກະສານຕ່າງໆຊ່ອຍຜູ້ບໍລິຫານ
- ກະກຽມເອກະສານ, ບົດນຳສະເຫນີ ແລະລາຍງານວຽກຕ່າງໆທີ່ໄດ້ຮັບມອບຫມາຍຈາກຜູ້ບໍລິຫານ
- ຕິດຕາມຜູ້ບໍລິຫານໄປປະຕິບັດວຽກນອກສະຖານທີ່
- ປະຕິບັດວຽກອື່ນໆ ຕາມຫນ້າວຽກທີ່ໄດ້ຮັບມອບຫມາຍຈາກຜູ້ບໍລິຫານ.
ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ
- ບໍ່ຈຳກັດເພດ
- ອາຍຸບໍ່ເກີນ 30 ປີ
- ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບ, ເຮັດວຽກລະອຽດຮອບຄອບ ແລະມີໄຫວພິບແກ້ໄຂບັນຫາດີ
- ມີທັກສະການສື່ສານ, ການຕິດຕໍ່ປະສານງານ ແລະການເຈລະຈາຕໍ່ລອງທີ່ດີ
- ເຮັດວຽກຢ່າງເປັນລະບົບ ແລະຈັດລຳດັບຄວາມສຳຄັນຂອງຫນ້າວຽກໄດ້ດີ
- ສາມາດປະຕິບັດວຽກພາຍໃຕ້ຄວາມກົດດັນ ແລະແກ້ໄຂບັນຫາສະເພາະຫນ້າໄດ້ດີ
- ມີຄວາມສາມາດໃນການນຳໃຊ້ຄອມພິວເຕີ, ໂປຣແກຣມ MS Office, CANVA, ນຳໃຊ້ແອັບແຊັດຕ່າງໆ ແລະຕອບອີເມລໄດ້ດີ
- ຕ້ອງສື່ສານ ແລະຂຽນ ພາສາອັງກິດໄດ້ຢ່າງດີ (ຖ້າໄດ້ພາອື່ນໆເພີ່ມຕື່ມຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ)
- ມີປະສົບການໃນວຽກເລຂາ ຫລືຜູ້ຊ່ອຍຜູ້ບໍລິຫານ
- ມີບຸກຄະລິດກະພາບດີ, ມີມະນຸດສຳພັນດີ.
ຫົວໜ້າຂະແໜງ ການຕະຫຼາດ, ໂຄສະນາ ແລະ ປະຊາສຳພັນ01 ຕໍາແໜ່ງ
ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ
- ສົ່ງເສີມແບຣນຂອງບໍລິສັດ ແລະ ແນະນໍາຜະລິດຕະພັນໃໝ່ໆອອກສູ່ຕະຫຼາດ
- ວາງແຜນການຕະຫຼາດ, ວິເຄາະຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າ, ປະເມີນແນວໂນ້ມຕະຫຼາດ
- ສ້າງແຜນການຕະຫຼາດ, ການໂຄສະນາ ປະຈຳອາທິດ – ປະຈຳເດືອນ
- ກວດສອບການຂຽນຂ່າວ, ຂຽນໂຄສະນາໃຫ້ມີເນື້ອຫາຄວບຄຸມ ແລະເປັນໄປຕາມນະໂຍບາຍຂອງບໍລິສັດ
- ສ້າງແຜນການຈັດຝຶກອົບຮົມ ໃຫ້ຄວາມຮູ້ແກ່ລູກຄ້າທີ່ສົນໃຈໃນການລົງທຶນ
- ສຶກສາ ຄົ້ນຄວ້າກົນລະຍຸດການໂຄສະນາໃຫ້ມີຄວາມອັບເດດ ແລະ ທັນສະໃໝຢູ່ສະເໝີ
- ສ້າງແຜນກິດຈະກຳສົ່ງເສີມການຂາຍ
- ເຮັດລາຍງານປະຈຳອາທິດ, ປະຈຳເດືອນ.
ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ
- ບໍ່ຈໍາກັດເພດ, ອາຍຸບໍ່ເກີນ 35 ປີ
- ຈົບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນສາຂາການຕະຫຼາດ, ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ໄອທີ ຫຼື ສາຂາອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ
- ປະສົບການຢ່າງນ້ອຍ 3-5 ປີ ໃນສາຂາ ການຕະຫຼາດ, ໂຄສະນາ ໂດຍສະເພາະທາງດ້ານ Digital Marketing
- ສາມາດເຮັດວຽກເປັນທີມ ແລະມີພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນໍາສູງ
- ມີຄວາມສາມາດໃນການຜະລິດຄອນເທັນເຊັ່ນ: ການຂຽນ, ການສ້າງພາບກຣາຟິກ ຫລື ຕັດຕໍ່ວີດີໂອ
- ມີຄວາມຮູ້ ຄວາມເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບແພັດຟອມອອນລາຍຕ່າງໆ Facebook, Youtube, Tiktokເປັນຕົ້ນ
- ຖ້າມີຄວາມຮູ້ດ້ານການລົງທຶນ, ສະກຸນເງິນ ດິຈິຕອນ (Cryptocurrency)ຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
- ສາມາດສື່ສານພາສາອັງກິດ, ຖ້າໄດ້ພາສາຈີນ ຫລື ຣັດເຊຍແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
- ສາມາດເຮັດວຽກພາຍໃຕ້ຄວາມກົດດັນ.
ຫົວຫນ້າຂະແໜງ ບໍລິການລູກຄ້າ01 ຕໍາແໜ່ງ
ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ
- ຄວບຄຸມເບິ່ງແຍງການໃຫ້ບໍລິການລູກຄ້າຜ່ານຊ່ອງທາງຕ່າງໆ ເຊັ່ນ: ທາງໂທລະສັບ, Live Chat, Online message ເພື່ອໃຫ້ບໍລິການລູກຄ້າຂອງບໍລິສັດ ແລະ ຕອບຄຳຖາມຈາກລຸກຄ້າ ລວມເຖິງແກ້ໄຂບັນຫາດ້ານການໃຫ້ບໍລິການຂອງລູກຄ້າ
- ຈັດການລາຍງານໃນຮູບແບບທີ່ກຳຫນົດ ອອກແບບຂະບວນການໃຫ້ບໍລິການຂໍ້ມູນ
- ຈັດການຄຳຮ້ອງຮຽນທີ່ເຫມາະສົມກັບຮູບແບບຂອງບໍລິສັດວາງອອກ
- ຈັດການ ແລະ ອັບເດດ Knowledge center ຊຸດຂໍ້ມູນທີ່ໃຫ້ບໍລິການລູກຄ້າທີ່ຕິດຕໍ່ມາ ເພື່ອໃຊ້ເປັນຖານຂໍ້ມູນປະກອບການ
- ວາງແຜນວິເຄາະຄວາມຕ້ອງການ ຄວາມຄາດຫວັງຂອງລູກຄ້າ ໃຫ້ກັບພະແນກກ່ຽວຂ້ອງ
- ບໍລິຫານຄວາມສຳພັນກັບລູກຄ້າ ແລະ ຜູ້ທີ່ຕິດຕໍ່ເຂົ້າມາເພື່ອສ້າງປະສົບການທີ່ດີ ເພື່ອໃຫ້ບັນລຸເປົ້າຫມາຍບໍລິສັດ.
ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ
- ເພດຍິງ ຫລື ຊາຍ, ອາຍຸ 28 ປີ ຫາ 40 ປີ
- ຈົບການສຶກສາລະດັບ ປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນສາຂາ ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ເສດຖະສາດ, ລັດຖະສາດ
- ສາມາດສື່ສານ ພາສາອັງກິດໄດ້ໃນລະດັບດີ (ຖ້າໄດ້ພາສາຈີນໄດ້ຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ)
- ມີທັກສະໃນການນຳໃຊ້ຄອມພິວເຕີ (Word, Excel & PowerPoint) ເປັນຢ່າງດີ
- ມີປະສົບການໃນການໃຫ້ບໍລິການຂໍ້ມູນລູກຄ້າ ຫຼາຍກວ່າ 5ປີ ຈາກທະນາຄານ ຫລື ສາຖາບັນການເງິນ
- ມີຄວາມກະຕືລືລົ້ນ, ຫ້າວຫັນ, ດຸໝັ່ນ, ອົດທົນໃນການເຮັດວຽກ ແລະ ມີຄວາມຊື່ສັດ
- ສາມາດເຮັດວຽກນອກໂມງລັດຖະການ ແລະ ວັນພັກລັດຖະການໄດ້
- ມີຄວາມສາມາດຄວບຄຸມດູແລ, ວາງແຜນວຽກ, ອອກແບບຂັ້ນຕອນການເຮັດວຽກການໃຫ້ບໍລິການລູກຄ້າ ຜ່ານຊ່ອງທາງຕ່າງໆໄດ້ເຊັ່ນ: Call in, Walk in ລວມເຖິງ Online social media
- ມີທັກສະໃນການຝຶກອົບຮົມທີມງານ ແລະ ຖ່າຍທອດຄວາມຮູ້
- ມີ Service Mind ທີ່ດີ ຮັກໃນງານບໍລິການ ມີທັກສະປະຕິສຳພັນກັບຜູ້ອື່ນໃນລະດັບທີ່ດີຫລາຍ, ມີຄວາມສາມາດໃນການສື່ຂໍ້ຄວາມທັງການເວົ້າ ແລະ ຂຽນ ພາສາລາວ ແລະ ອັງກິດໃນລະດັບທີ່ດີ.
ພະນັກງານວິຊາການ ບໍລິຫານຄວາມສ່ຽງ (Risk Management Officer)2 ຕໍາແໜ່ງ
ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ
- ກໍານົດນະໂຍບາຍຄວາມສ່ຽງ ທາງດ້ານທຸລະກິດ, ດ້ານລະບົບ ຂອງບໍລິສັດ ແລະ ພັດທະນາ ລະບົບພາຍໃນ ຮ່ວມກັບພະແນກ/ໜ່ວຍງານຕ່າງໆ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ພ້ອມກໍານົດແນວທາງ ຄວບຄຸມຄວາມສ່ຽງ ຢ່າງລະອຽດ ແລະ ຮັດກຸມ
- ຄົ້ນຄວ້າ, ສຶກສາ ພ້ອມວິທີແກ້ໄຂ ແລະ ປ້ອງກັນຄວາມສ່ຽງ ພາຍໃນ ແລະ ພາຍນອກ ທີ່ອາດຈະເກີດຂື້ນກັບລະບົບຂອງບໍລິສັດ ພ້ອມທັງວາງແຜນແກ້ໄຂ ກໍລະນີເກີດເຫດສຸກເສີນ, ເພື່ອບໍ່ໃຫ້ມີຜົນກະທົບຕໍ່ທຸລະກິດບໍລິສັດ ຫຼື ກະທົບຫນ້ອຍທີ່ສຸດ
- ວິເຄາະ, ກວດສອບກະເປົາ (Wallet) ຂອງລູກຄ້າ ຫຼື ບຸກຄົນອື່ນ ທີ່ເຮັດທຸລະກຳຊື້-ຂາຍຫຼຽນ ຜ່ານຜະລິດຕະພັນຂອງບໍລິສັດ (ອອກລາຍງານ ການກວດສອບກະເປົາ (Wallet), ປະກອບຂໍ້ມູນ ແລະ ທິດທາງ ແກ່ຄະນະຜູ້ບໍລິຫານ ໃນການຕັດສິນໃຈ ເຮັດທຸລະກຳ, ເກັບກຳຂໍ້ມູນ ແລະ ສ້າງລາຍງານຕິດຕາມ ຄວາມສ່ຽງຂອງຫຼຽນປະເພດຕ່າງໆ ແລະ ຄວາມສ່ຽງອື່ນໆ ທີ່ເຂົ້າມາຜ່ານລະບົບບິດຄິກ ເພື່ອການແກ້ໄຂຄວາມສ່ຽງ ຢ່າງທັນເວລາ)
- ບໍລິຫານຄວາມສ່ຽງປະເພດຕ່າງໆ ທີ່ເຂົ້າມາຜ່ານລະບົບບໍລິສັດ ພ້ອມທັງໃຫ້ຄຳແນະນຳ ເພື່ອເປັນແນວທາງ ໃນການຕັດສິນໃຈ ຂອງຜູ້ບໍລິຫານ ແລະ ພະນັກງານຜູ້ປະຕິບັດໜ້າທີ່
- Update, ຕິດຕາມ ການເຄື່ອນໄຫວ, ການປ່ຽນແປງ ຂອງຫຼຽນປະເພດຕ່າງໆ ເປັນປະຈຳວັນ, ເປັນແຕ່ລະໄລຍະ ເພື່ອນຳເອົາຂໍ້ມູນທີ່ໄດ້ ມາສຶກສາ, ຄົ້ນຄວ້າ ເຖິງຜົນກະທົບທີ່ອາດຈະເກີດຂຶ້ນກັບບໍລິສັດ ແລະ ວາງແຜນເພື່ອປ້ອງກັນຄວາມສ່ຽງ ຢ່າງຮັດກຸມ ແລະ ທັນເວລາ
- ເຂົ້າຮ່ວມໂຄງການພັດທະນາ ຫຼື ປັບປຸງ ຜະລິດຕະພັນຕ່າງໆ, ການພັດທະນາລະບົບການຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການພັດທະນາໂປຣແກຣມ ເພື່ອວາງແຜນບໍລິຫານຄວາມສ່ຽງ ທີ່ອາດຈະເກີດຂຶ້ນ
- ຮ່ວມ, ສົມທົບ ກັບພະແນກ ຫຼື ໜ່ວຍງານອື່ນ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃນການສ້າງຄູ່ມືຜະລິດຕະພັນບໍລິການ, ຄູ່ມືນຳໃຊ້ປະຕິບັດວຽກ (Work Flow) ພ້ອມທັງກຳນົດແນວທາງປ້ອງກັນຄວາມສ່ຽງ ຢ່າງລະອຽດ ແລະ ຮັດກຸມ
- ສຶກສາ, ຄົ້ນຄວ້າຂໍ້ມູນ ຂອງການນຳໃຊ້ລະບົບພາຍໃນ ແລະ ເຊື່ອມຕໍ່ກັບພາຍນອກ ທີ່ເຫັນວ່າມີຄວາມສ່ຽງ ແລະ ນຳສະເໜີຕໍ່ພະແນກທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ, ຄະນະອໍານວຍການ ຫຼື ຄະນະຜູ້ບໍລິຫານ ເພື່ອນຳສະເໜີ ແນວທາງໃນການແກ້ໄຂ ແລະ ໄດ້ຮັບການປ້ອງກັນຄວາມສ່ຽງ ຢ່າງທັນເວລາ
- ປະສານ, ສົມທົບກັບ ພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ທັງພາຍໃນ ແລະ ພາຍນອກ ບໍລິສັດ ເພື່ອຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ຂໍ້ກຳນົດ, ຫຼັກການປ້ອງການຄວາມສ່ຽງໃນດ້ານຕ່າງໆ ທີ່ທາງພາກລັດ ແລະ ພາກສ່ວນອື່ນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໄດ້ກຳນົດ ແລະ ວາງອອກ ແຕ່ລະໄລຍະ
- ປະຕິບັດສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ອື່ນ ຕາມການມອບໝາຍຂອງຄະນະພະແນກ, ຄະນະຜູ້ບໍລິຫານ ແລະ ປະທານສະພາບໍລິຫານ.
ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ
- ເພດຊາຍ ຫຼື ຍິງ, ອາຍຸ 22 – 30 ປີ
- ລະດັບການສຶກສາ ປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນສາຂາ ບໍລິຫານຄວາມສ່ຽງ, ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ການເງິນ-ການທະນາຄານ, ເສດຖະສາດ ຫຼື ສາຂາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ (ຖ້າມີຄວາມຮູ້ກ່ຽວກັບ Cryptocurrency ຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ)
- ມີປະສົບການເຮັດວຽກ ຢ່າງໜ້ອຍ 01 ປີ ຂື້ນໄປ ທາງດ້ານບໍລິຫານຄວາມສ່ຽງ, ທະນາຄານ, Cryptocurrency
- ມີຄວາມຮູ້ທາງດ້ານພາສາອັງກິດ ຫຼື ພາສາຕ່າງປະເທດອື່ນໆ ທີ່ສາມາດສື່ສານ, ອ່ານ-ຂຽນ ເຂົ້າໃຈ ໄດ້
- ສາມາດນຳໃຊ້ຄອມພິວເຕີໃນລະດັບທີ່ດີ ແລະ ໂປຣແກຣມຕ່າງໆ (Word, Excel, PowerPoint, …) ເປັນຢ່າງດີ
- ມີສຸຂະພາບແຂງແຮງ, ຫ້າວຫັນ, ກະຕືລືລົ້ນ, ມີວິໄນ, ດຸໝັ່ນ, ອົດທົນໃນການເຮັດວຽກ ແລະ ຊື່ສັດ
- ມີຫົວຄິດປະດິດສ້າງ, ກ້າສະແດງອອກ ຫຼື ສະເໜີແນວຄວາມຄິດໃໝ່ໆ, ສຶກສາຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ພັດທະນາຕົນເອງ ຢູ່ເລື້ອຍໆ
- ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ວຽກງານສູງ, ມີມະນຸດສຳພັນດີ, ມີທັກສະປະຕິສໍາພັນກັບຄົນອື່ນ, ສື່ສານ ແລະ ຕິດຕາມວຽກທີ່ດີ ເພື່ອເຮັດໃຫ້ວຽກສໍາເລັດທັນຕາມກໍານົດເວລາ ແລະ ຕາມເປົ້າໝາຍ
- ສາມາດເຮັດວຽກເປັນທີມ ຫຼື ດຽວໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກ ພາຍໃຕ້ຄວາມກົດດັນໄດ້
- ສາມາດເຮັດວຽກນອກໂມງລັດຖະການ ແລະ ວັນພັກລັດຖະການໄດ້ (ໃນບາງຄັ້ງຄາວ).
ພະນັກງານ ວິຊາການ ອອກແບບ ກຣາຟຟິກ1 ຕໍາແໜ່ງ
ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ
- ອອກແບບກຣາຟຟິກ ສຳລັບສື່ຕ່າງໆທັງອອນໄລ ແລະ ອອຟໄລ;
- ອອກແບບ ແລະ ພັດທະນາ ສື່ທີ່ສື່ເຖິງພາບລັກ, ເອກະລັກຂອງອົງກອນ;
- ຜະລິດສື່ຮູບພາບກຣາຟຟິກ ເຊັ່ນ Banner ads, Facebook ads, artwork ຕ່າງໆ ທີ່ຕິດພັນກັບວຽກ ງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
- ເຮັດວຽກຢ່າງໃກ້ຊິດຮ່ວມກັບທີມການຕະຫລາດ ແລະ ທີມງານອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
- ປະຕິບັດວຽກຕາມທີ່ໄດ້ຮັບມອບຫມາຍ.
ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ
- ມີປະສົບການຢ່າງຫນ້ອຍ 2 ປີໃນວຽກອອກແບບກຣາຟຟິກ;
- ປະລິນຍາຕີໃນສາຂາເຕັກໂນໂລຊີ ແລະຂໍ້ມູນຂ່າວສານ, ຄອມພິວເຕີ, ອອກແບບກຣາຟຟິກ, ຫຼື ສາຂາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
- ມີຄວາມສາມາດໃນການໃຊ້ໂປຣແກຣມ Adobe ເຊັ່ນ Lightroom, Photoshop ແລະ Illustrator ເພື່ອໃຊ້ໃນການຕັດຕໍ່ຮູບພາບ;
- ສາມາດສ້າງຜົນງານກຣາຟຟິກສຳລັບວຽກພາຍໃນ ແລະ ພາຍນອກ;
- ສາມາດນຳສະເໜີໄອເດຍໃຫມ່ເພື່ອການພັດທະນາຄຸນນະພາບຂອງຜົນງານຂຶ້ນໄດ້;
- ສາມາດເຮັດວຽກໄດ້ພາຍໃນສະພາບກົດດັນ ແລະ ແກ້ໄຂປັນຫາກະທັນຫັນ;
- ມີຄວາມຢືດຢຸນໃນທັງຫນ້າທີຮັບຜິດຊອບ ແລະ ເວລາເຮັດວຽກ;
- ມີຄວາມຫລົງໄຫລກ່ຽວກັບການຕະຫລາດດິຈິຕອລ ແລະ ມີຄວາມສົນໃຈຢ່າງເລິກເຊິງໃນການຕິດຕາມດິຈິຕອລເທຣນ;
- ສາມາດເຮັດວຽກໄດ້ດ້ວຍຕົນເອງ ແລະ ຈັດລຳດັບຄວາມສຳຄັນຂອງວຽກພາຍໃນເວລາທີ່ກຳນົດໄດ້ດີ:
- ຕ້ອງມີຜົນງານການອອກແບບມານຳສະເໜີພ້ອມ.
ພະນັກງານວິຊາການ ບໍລິຫານການຂາຍ (Sale Officer)02 ຕໍາແໜ່ງ
ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ
- ນໍາສະເໜີຜະລິດຕະພັນ ຂອງບໍລິສັດໃຫ້ລູກຄ້າ
- ສ້າງສາຍພົວພັນກັບລູກຄ້າ ແລະຕົວແທນຂອງບໍລິສັດໃຫ້ໄດ້ຮັບຜົນດີ
- ເຈລະຈາຕໍ່ລອງ ປິດການ ຊື້-ຂາຍ ແຕ່ລະຜະລິດຕະພັນ ຂອງບໍລິສັດ
- ສ້າງຍອດຂາຍໃຫ້ບັນລຸຕາມເປົ້າໝາຍ
- ເກັບກຳຂໍ້ມູນ, ສຶກສາຄວາມເພິ່ງພໍໃຈຂອງລູກຄ້າ ຈາກການບໍລິການ ແລະ ນຳໃຊ້ຜະລິດຕະພັນຕ່າງໆ ຂອງບໍລິສັດ ແຕ່ລະໄລຍະ.
ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ
- ບໍ່ຈໍາກັດເພດ, ອາຍຸບໍ່ເກີນ 35 ປີ
- ຈົບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນສາຂາການຕະຫຼາດ, ການຂາຍ, ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ໄອທີ ຫຼື ສາຂາອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ
- ມີປະສົບການດ້ານສາຍງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃນຂົງເຂດການເງິນ, ການລົງທຶນ ແລະສິນເຊື່ອທະນາຄານ ແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
- ມະນຸດສໍາພັນດີ, ບຸກຄະລິກດີ, ຍິ້້ມແຍ້ມແຈ່ມໃສ, ເປັນຄົນດຸໝັ່ນ, ລະອຽດ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງ, ຊື່ສັດ, ອົດທົນ, ກະຕືລືລົ້ນຮຽນຮູ້ໄດ້ໄວ ແລະມັກພັດທະນາຕົນເອງຢູ່ຕະຫຼອດເວລາ
- ມີທັກສະໃນການສື່ສານ ພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດ ທີ່ດີເລີດ, ຖ້າຫາກໄດ້ພາສາຈີນ, ພາສາຫວຽດນາມ ຄຽງຄູ່ກັນແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
- ມີທັກສະໃນການນໍາໃຊ້ຄອມພິວເຕີເປັນຢ່າງດີ
- ມີທັກສະການວິເຄາະ ແລະ ການແກ້ໄຂບັນຫາທີ່ດີເລີດ
- ມີຄວາມສາມາດໃນການສື່ສານທີ່ໂດດເດັ່ນ (ເວົ້າ, ຂຽນ, ອ່ານ), ມີທັກສະໃນການນຳສະເໜີ
- ມີທັກສະການຈັດການອົງກອນ ແລະ ມີຄວາມສາມາດໃນການຈັດການລຳດັບຄວາມສຳຄັນວຽກໄດ້ເປັນຢ່າງດີ
- ສົນໃຈໃນເທັກໂນໂລຍີໃຫມ່ໆ ແລະ ໂດຍສະເພາະເທັກໂນໂລຍີບລັອກເຊນ
- ຖ້າຫາກຜູ້ສະໝັກມີຄວາມຮູ້ດ້ານສະກຸນເງິນດີຈີຕອນ (cryptocurrency) ຈະໄດ້ຮັບການພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
- ສາມາດເຮັດວຽກງານພາຍໃຕ້ແຮງກົດດັນໄດ້ ເພື່ອເຮັດໃນວຽກງານບັນລຸເປົ້າໝາຍ.
ພະນັກງານວິຊາການ ການຕະຫຼາດ, ໂຄສະນາ ແລະປະຊາສໍາພັນ
(Marketing and Public Relations)01 ຕໍາແໜ່ງ
(Marketing and Public Relations)01 ຕໍາແໜ່ງ
ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ
- ສ້າງແຜນການຕະຫຼາດປະຈຳອາທິດ – ປະຈຳເດືອນ
- ຄິດຄົ້ນເນື້ອຫາ ແລະ ສ້າງຄອນເທັນໃຫ້ມີຄວາມແທດເໝາະ ແລະ ເຂົ້າໃຈງ່າຍ
- ຄົ້ນຄວ້າຫາຂໍ້ມູນ ຂ່າວສານທີ່ຈຳເປັນຕ້ອງໃຊ້ໃນການໂຄສະນາປະຊາສຳພັນ
- ລວບລວມໄອເດຍຕ່າງໆທີ່ກ່ຽວຜະລິດຕະພັນ ແລະ ບໍລິການຂອງບໍລິສັດ
- ຂຽນຂ່າວ ຂຽນໂຄສະນາໃຫ້ມີເນື້ອຫາຄວບຄຸມ ແລະເປັນໄປຕາມນະໂຍບາຍຂອງບໍລິສັດ
- ສຶກສາ ຄົ້ນຄວ້າກົນລະຍຸດການໂສນະນາໃຫ້ມີຄວາມອັບເດດ ແລະ ທັນສະໃໝ
- ສ້າງກິດຈະກຳສົ່ງເສີມການຂາຍ
- ເຮັດລາຍງານປະຈຳອາທິດ, ປະຈຳເດືອນ
- ປະຕິບັດວຽກງານຕ່າງໆຕາມທີ່ທາງພະແນກໄດ້ມອບໝາຍໃຫ້
ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ
- ບໍ່ຈໍາກັດເພດ, ອາຍຸບໍ່ເກີນ 35 ປີ;
- ຈົບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນສາຂາການຕະຫຼາດ, ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ໄອທີ ຫຼື ສາຂາອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
- ປະສົບການຢ່າງນ້ອຍ 1 ປີ ໃນສາຂາ ການຕະຫຼາດອອນລາຍ
- ມີທັກສະດ້ານການຄົ້ນຄວ້າຂໍ້ມູນ, ວິເຄາະຂໍ້ມູນ
- ມີຄວາມສາມາດໃນການຜະລິດຄອນເທັນເຊັ່ນ: ການຂຽນ, ການສ້າງພາບກຣາຟິກ ຫລື ຕັດຕໍ່ວີດີໂອ
- ມີຄວາມຮູ້ ຄວາມເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບແພັດຟອມອອນລາຍຕ່າງໆ Facebook, Youtube, Tiktok ເປັນຕົ້ນ.
- ມີຄວາມຄິດລິເລີ່ມໃນການສ້າງສັນຜົນງານ ແລະ ທັກສະການສື່ສານທີ່ເຂົ້າໃຈງ່າຍ
- ຖ້າມີຄວາມຮູ້ດ້ານການລົງທຶນ, ສະກຸນເງິນ ດິຈິຕອນ (Cryptocurrency) ຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
- ສາມາດສື່ສານພາສາອັງກິດ, ຖ້າໄດ້ພາສາຈີນ, ຫວຽດນາມ ແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ.
- ສາມາດເຮັດວຽກພາຍໃຕຄວາມກົດດັນ.
- ສົນໃຈໃນເທັກໂນໂລຍີໃຫມ່ໆ ແລະ ໂດຍສະເພາະເທັກໂນໂລຍີບລັອກເຊນ (Blockchain).
ພະນັກງານວິຊາການ ກວດກາພາຍໃນ (Internal Audit Officer)1 ຕໍາແໜ່ງ
ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ
- ກວດກາ ຂັ້ນຕອນການດຳເນີນວຽກງານ ພາຍໃຕ້ໂຄງຮ່າງການຈັດຕັ້ງ, ພາລະບົດບາດ ແລະ ແຜນວຽກຂອງ ພະແນກຕ່າງໆ ພາຍໃນບໍລິສັດ
- ກວດກາ ທຸກວຽກງານ ທີ່ກ່ຽວກັບທຸລະກຳ ການຊື້-ຂາຍ ເງີນຄິບໂຕເຄີເລັນຊີ
- ກວດກາ ວຽກງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບ ຜະລິດຕະພັນ ແລະ ລະບົບຕ່າງໆ
- ກວດກາ ວຽກງານກ່ຽວກັບ ລະບົບເຕັກໂນໂລຢີ ແລະ ຂໍ້ມູນຂ່າວສານ, ລວມທັງຄວາມປອດໄພຂອງການນຳໃຊ້ຄອມພິວເຕີ, ການຕັ້ງຄ່າໃນລະບົບ ຕາມລະບຽບທີ່ກຳນົດອອກ ແຕ່ລະໄລຍະ
- ກວດກາ ລົງເລິກບັນຊີລາຍຮັບ ແລະ ລາຍຈ່າຍ
- ພົວພັນ, ປະສານງານ ກັບກວດສອບພາຍນອກ, ກວດສອບຂອງທະນາຄານແຫ່ງ ສປປ ລາວ ແລະ ໜ່ວຍງານອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ
- ປະຕິບັດສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ອື່ນ ຕາມການມອບໝາຍ ຂອງຄະນະພະແນກ ແລະ ຄະນະຜູ້ບໍລິຫານ.
ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ
- ລະດັບການສຶກສາ ປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນຂະແໜງ ເສດຖະສາດ, ການເງິນ, ການທະນາຄານ, ການບໍລິຫານທຸລະກິດ, ນິຕິສາດ ຫຼື ຂະແໜງອື່ນ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ
- ມີຄວາມຮູ້ທາງດ້ານພາສາອັງກິດ ຫຼື ພາສາຕ່າງປະເທດອື່ນໆ ທີ່ສາມາດສື່ສານ, ອ່ານ-ຂຽນ ເຂົ້າໃຈ ໄດ້
- ມີຄວາມຮູ້ ແລະ ສາມາດ ນຳໃຊ້ຄອມພິວເຕີ ແລະ ຊອບແວຕ່າງໆ ໄດ້ດີ
- ມີຄວາມຮູ້, ຄວາມເຂົ້າໃຈ ກ່ຽວກັບການກວດກາ, ການກວດສອບພາຍໃນ ຫຼື ມີປະສົບການມາກ່ອນ ຢ່າງໜ້ອຍ 01 ປີ ຂື້ນໄປ
- ມີຫົວຄິດປະດິດສ້າງ ສຶກສາຄົ້ນຄ້ວາ ແລະ ພັດທະນາຕົນເອງ ຢູ່ເລື້ອຍໆ
- ມີມະນຸດສຳພັນດີ, ມີວິໄນ, ຊື່ສັດ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ວຽກງານ, ດຸໝັ່ນ, ອົດທົນ, ສາມາດເຮັດວຽກເປັນທີມ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກ ພາຍໃຕ້ຄວາມກົດດັນ.
ພະນັກງານວິຊາການ ນິຕິກຳ (Legal Officer)01 ຕໍາແໜ່ງ
ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ
- ຮ່າງ, ດັດແກ້ສັນຍາຕ່າງໆ, ສັນຍາທີ່ພົວພັນພາຍນອກ ແລະ ເອກະສານນິຕິກຳ, ລະບຽບການຕ່າງໆຂອງບໍລິສັດ ໃຫ້ເປັນມາດຕະຖານ ເພຶ່ອໃຫ້ບໍລິສັດ ໄດ້ຮັບຜົນປະໂຫຍດສູງສຸດ ແລະ ແທດເໝາະກັບສະພາບເສດຖະກິດ ແຕ່ລະໄລຍະ
- ຕິດຕາມ, ກວດກາ, ປະສານງານ, ໃຫ້ຄວາມຮ່ວມມືກັບພະແນກ, ໜ່ວຍງານ, ບໍລິສັດຕ່າງໆ ກ່ຽວກັບການປະຕິບັດວຽກງານ, ສັນຍາຕ່າງໆ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບທຸລະກິດ ຂອງບໍລິສັດ
- ເປັນຜູ້ຕາງໜ້າຂອງບໍລິສັດ ເຂົ້າຮ່ວມໄກ່ເກ່ຍຄະດີ ກ່ຽວກັບໜີ້ສິນ ແລະ ໄກ່ເກຍບັນຫາອື່ນໆ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບທຸລະກິດ ຂອງບໍລິສັດ
- ໃຫ້ຄຳປຶກສາ ແລະ ແນະນຳ ທາງດ້ານກົດໝາຍ, ນິຕິກຳຕ່າງໆ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການປະຕິບັດວຽກ ຂອງບໍລິສັດ ແກ່ຜູ້ບໍລິຫານ ເພື່ອໃຫ້ດຳເນີນໄປຢ່າງຖືກຕ້ອງ
- ຜັນຂະຫຍາຍ ແຈ້ງການກ່ຽວກັບການປະຕິບັດ ບັນດານິຕິກຳຕ່າງໆ ທີ່ຜູ້ບໍລິຫານ ແລະ ຫ້ອງການ ບິດຄິກ ຈຳກັດຜູ້ດຽວ ໄດ້ວາງອອກ ແລະ ແຈ້ງການກ່ຽວກັບການປະຕິບັດ ບັນດານິຕິກຳຕ່າງໆ ທີ່ອອກໂດຍພາກສ່ວນອື່ນ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບທຸລະກິດ ຂອງບໍລິສັດ ແລະ ປະກາດໃຊ້ແຕ່ລະໄລຍະ
- ຮວບຮວມບັນດາເອກະສານນິຕິກຳ ທີ່ມີຜົນບັງຄັງໃຊ້ ທີ່ອອກໂດຍບໍລິສັດ ບິດຄິກ ຈຳກັດຜູ້ດຽວ ແລະ ພາກສ່ວນພາຍນອກທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ທີ່ພົວພັນກັບວຽກງານ ແລະ ທຸລະກິດຂອງບໍລິສັດ
- ຈົດທະບຽນສັນຍາ ແລະ ເອກະສານອື່ນໆ ທີ່ມີຄວາມຈໍາເປັນທາງດ້ານກົດໝາຍ ເພຶ່ອໃຫ້ຖືກຕ້ອງ ແລະ ສອດຄ່ອງກັບກົດໝາຍ
- ສະເໜີດັດແກ້ສັນຍາຕ່າງໆ ຫຼື ນິຕິກຳອື່ນ ທີ່ເຫັນວ່າບໍ່ສອດຄ່ອງກັບ ພາກສ່ວນປະຕິບັດຕົວຈິງ ຕໍ່ຄະນະພະແນກ, ຄະນະອຳນວຍການ
- ກະກຽມເອກະສານ ເພຶ່ອດຳເນີນການຮ້ອງຟ້ອງຄະດີຄວາມຕ່າງໆ ແລະ ຕິດຕາມຄະດີທີ່ໄດ້ຮ້ອງຟ້ອງທີ່ຢູ່ໃນຂັ້ນຕອນ ຂອງເຈົ້າໜ້າທີ່ຕຳຫຼວດ, ສານ, ໄອຍະການ ແລະ ຫ້ອງຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານ
ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ
- ລະດັບການສຶກສາ ປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ຫຼື ສູງກວ່າ ຍິ່ງເປັນການດີ ໃນສາຂາວິຊາສະເພາະກົດໝາຍ (ກົດໝາຍພົວພັນສາກົນ, ກົດໝາຍທຸລະກິດ, ກົດໝາຍແພ່ງ, ກົດໝາຍອາຍາ, ກົດໝາຍປົກຄອງ)
- ມີສຸຂະພາບແຂງແຮງ, ບໍ່ຈຳກັດເພດ, ອາຍຸ ແລະ ມີມະນຸດສຳພັນດີ
- ມີຄວາມຮູ້ທາງດ້ານພາສາອັງກິດ ຫຼື ພາສາຕ່າງປະເທດອື່ນໆ ທີ່ສາມາດສື່ສານ, ອ່ານ-ຂຽນ ເຂົ້າໃຈ ໄດ້
- ມີປະສົບການເຮັດວຽກ ທາງດ້ານກົດໝາຍມາກ່ອນ ຢ່າງໜ້ອຍ 01 ປີ ຂື້ນໄປ
- ສາມາດນຳໃຊ້ຄອມພິວເຕີ ແລະ ໂປຣແກຣມຕ່າງໆ ເປັນຢ່າງດີ
- ມີຫົວຄິດປະດິດສ້າງ ສຶກສາຄົ້ນຄ້ວາ ແລະ ພັດທະນາຕົນເອງ ຢູ່ເລື້ອຍໆ
- ມີວິໄນ, ຊື່ສັດ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ວຽກງານ, ດຸໝັ່ນ, ອົດທົນ, ສາມາດເຮັດວຽກເປັນທີມ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກ ພາຍໃຕ້ຄວາມກົດດັນໄດ້
ພະນັກງານວິຊາການ ພັດທະນາຜະລິດຕະພັນ01 ຕໍາແໜ່ງ
ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ
- ສຶກສາຄົ້ນຄວ້າ, ພັດທະນາຜະລິດຕະພັນ ແລະ ຮູບແບບການບໍລິການ ທັນຍຸກທັນສະໄໝ ໃຫ້ແທດເໝາະກັບຄວາມຕ້ອງການ, ມີທ່າແຮງໃນການແຂ່ງຂັນ, ສ້າງຄວາມແຕກຕ່າງດ້ານການບໍລິການ;
- ຄົ້ນຄວ້າ, ສຶກສາ ແລະ ກໍານົດຄ່າບໍລິການ ບົນພື້ນຖານການກໍານົດຕົ້ນທຶນ ແລະ ຄ່າບໍລິການ ທີ່ສົມເຫດສົມຜົນ;
- ກຳນົດອັດຕາແລກປ່ຽນ (Rate) ຂອງການຊື້-ຂາຍ ເງິນຄຣິບໂຕ ປະຈຳວັນ;
- ກຳນົດອັດຕາການ ຝາກ-ຖອນ (Deposit-Withdrawal) ເງິນຄຣິບໂຕ ປະຈຳວັນ;
- ປະເມີນ, ທົບທວນ ແລະ ຕິດຕາມຜະລິດຕະພັນ ທີ່ໄດ້ສ້າງຂຶ້ນ ໂດຍນຳເອົາຂໍ້ມູນມາປັບປຸງ ແລະ ພັດທະນາໃຫ້ແທດເໝາະ ແກ່ການບໍລິການ ແຕ່ລະໄລຍະ;
- ສັງລວມ ແລະ ປຽບທຽບຂໍ້ມູນຄູ່ແຂ່ງການບໍລິການ ແລະ ຜະລິດຕະພັນຕ່າງໆ ພາຍໃນ ແລະ ພາຍນອກ;
ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ
- ບໍ່ຈໍາກັດເພດ, ອາຍຸບໍ່ເກີນ 35 ປີ
- ຈົບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນສາຂາການຕະຫຼາດ, ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ໄອທີ ຫຼື ສາຂາອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ
- ມີປະສົບການດ້ານການພັດທະນາຜະລິດຕະພັນ ແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
- ມະນຸດສໍາພັນດີ, ບຸກຄະລິກດີ, ຍິ້້ມແຍ້ມແຈ່ມໃສ, ເປັນຄົນດຸໝັ່ນ, ລະອຽດ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງ, ຊື່ສັດ, ອົດທົນ, ກະຕືລືລົ້ນຮຽນຮູ້ໄດ້ໄວ ແລະມັກພັດທະນາຕົນເອງຢູ່ຕະຫຼອດເວລາ.
- ມີປະສົບການດ້ານສາຍງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃນຂົງເຂດການເງິນ, ການລົງທຶນ ແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ;
- ມີທັກສະໃນການສື່ສານ ພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດ ທີ່ດີເລີດ, ຖ້າຫາກໄດ້ພາສາຈີນ, ພາສາຫວຽດນາມ ຄຽງຄູ່ກັນແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ;
- ມີທັກສະໃນການນໍາໃຊ້ຄອມພິວເຕີເປັນຢ່າງດີ;
- ມີທັກສະການວິເຄາະ ແລະ ການແກ້ໄຂບັນຫາທີ່ດີເລີດ;
- ມີຄວາມສາມາດໃນການສື່ສານທີ່ໂດດເດັ່ນ (ເວົ້າ, ຂຽນ, ອ່ານ), ມີທັກສະໃນການນຳສະເໜີ;
- ມີທັກສະການຈັດການອົງກອນ ແລະ ມີຄວາມສາມາດໃນການຈັດການລຳດັບຄວາມສຳຄັນວຽກໄດ້ເປັນຢ່າງດີ;
- ສົນໃຈໃນເທັກໂນໂລຍີໃຫມ່ໆ ແລະ ໂດຍສະເພາະເທັກໂນໂລຍີບລັອກເຊນ;
- ຖ້າຫາກຜູ້ສະໝັກມີຄວາມຮູ້ດ້ານສະກຸນເງິນດີຈີຕອນ (cryptocurrency) ຈະໄດ້ຮັບການພິຈາລະນາເປັນພິເສດ;
- ສາມາດເຮັດວຽກງານພາຍໃຕ້ແຮງກົດດັນໄດ້ ເພື່ອເຮັດໃນວຽກງານບັນລຸເປົ້າໝາຍ;
- ມີບຸກຄະລິກກະພາບທີ່ດີ, ສຸຂະພາບແຂງແຮງດີ, ມີຄວາມລະອຽດຮອບຄອບ, ມີລະບຽບວິໄນ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງ, ມີຄວາມອົດທົນໃນການປະຕິບັດວຽກງານ, ມີແນວຄວາມຄິດສ້າງສັນ ແລະສາມາດເຮັດວຽກເປັນທີມໄດ້.
ພະນັກງານວິຊາການ ບັນຊີ-ການເງິນ02 ຕໍາແໜ່ງ
ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ
- ຕິດຕາມ, ກວດກາ ແລະ ບັນທຶກບັນຊີປະຈໍາວັນ/ ເດືອນ/ ງວດ/ ປີ;
- ຕິດຕາມ ແລະ ກວດກາ ຄັງເງິນສົດ, ໃບເບີກຈ່າຍ, ການເຮັດທຸລະກໍາທາງດ້ານການເງິນຂອງບໍລິສັດ;
- ຕິດຕາມ, ກວດກາ ແລະ ສະຫຼຸບຍອດເງິນໝູນວຽນໃນແຕ່ລະວັນ;
- ຕິດຕາມ, ກວດກາ ແລະ ລາຍງານການຊື້-ຂາຍຫຼຽນຄຣິບໂຕຼຂອງບໍລິສັດ ທຸກໆລາຍການ;
- ຕິດຕາມ ແລະ ຮັບຜິດຊອບໃນການສະຫຼຸບຍອດເງິນໝຸນວຽນປະຈຳວັນຂອງບໍລິສັດ;
- ສົມທຽບຂໍ້ມູນການບັນທຶກບັນຊີຕົວຈິງກັບການເຄື່ອນໄຫວເງິນຝາກທະນາຄານ,ເງິນສົດໃຫ້ຖືກຕ້ອງ;
- ສະຫຼຸບ ແລະ ກະກຽມລາຍງານປະຈໍາວັນ /ເດືອນ/ ງວດ/ປີ ກ່ຽວກັບ ບັນຊີ/ການເງິນ ເພື່ອລາຍງານໃຫ້ຄະນະຜູ້ບໍລິຫານ ລວມທັງ ພາກສ່ວນພາຍນອກທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
- ປະສານງານກັບພະແນກອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງໃນການກວດກາຄວາມຖືກຕ້ອງຂອງການໃຊ້ຈ່າຍ ແລະ ກົດລະບຽບຕ່າງໆ ທາງດ້ານການເງິນ;
- ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຂອງຜູ້ບໍລິຫານ.
ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ
- ເພດ ຊາຍ-ຍິງ ອາຍຸ 25-30 ປີ ຂຶ້ນໄປ;
- ຈົບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນຂະແໜງບັນຊີ, ການເງິນ, ການທະນາຄານ ຫຼື ຂະແໜງ ການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
- ມີປະສົບການໃນການເຮັດວຽກຢ່າງໜ້ອຍ 1-3 ປີ ຂຶ້ນໄປ, ຖ້າມີຄວາມຮູ້ດ້ານຄຣິບໂຕຼຈະພິຈາລະນາພິເສດ;
- ສາມາດສື່ສານເປັນ ພາສາອັງກິດ (ຖ້າໄດ້ຫຼາຍພາສາຈະພິຈາລະນາພິເສດ);
- ມີຄວາມຮູ້ ຄວາມສາມາດໃນການໃຊ້ຄອມພິວເຕີ, ການນໍາໃຊ້ Microsoft office ໃນລະດັບດີ, ເຄີຍໃຊ້ໂປຼແກມບັນຊີວິສາຫະກິດມາກ່ອນ (ພິຈາລະນາພິເສດ);
- ມີມະນຸດສໍາພັນດີ;
- ເຄົາລົບກົດລະບຽບ ແລະ ຂໍ້ກຳນົດຕ່າງໆ ຂອງບໍລິສັດ;
- ມີຄວາມອົດທົນ, ໃສ່ໃຈໃນລາຍລະອຽດ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນທີມໄດ້ເປັນຢ່າງດີ;
- ມີທັກສະໃນການເປັນຜູ້ນໍາ ແລະ ພ້ອມຕອບສະໜອງການປະຕິບັດວຽກງານໂດຍທັນທີ.