Want to join our team?

Help us create a new financial world

Build the future of finance

 

Join us to make the financial system more efficient, highly affordable and secured to everyone everywhere.

Our employees benefits.

At bitqik, we build you as a great person to have healthy and fulfilling careers.
Be part of our dynamic team!

Remote work

Mentorship and crypto training

Speaking/Conference opportunities

Competitive salary

Training and development

Community events

Flexible working hours

Team building activities

Health insurance

Open opportunities

ຫົວໜ້າຂະແໜງ ນິຕິກຳ ແລະ ປະຕິບັດຕາມລະບຽບ01 ຕໍາແໜ່ງ

ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ

  • ຮັບຜິດຊອບວຽກງານ ນິຕິກຳ, ລະບຽບການຕ່າງໆ, ຮ່າງສັນຍາ ແລະ ດັດແກ້ສັນຍາຕ່າງໆ ທີ່ນຳໃຊ້ພາຍໃນບໍລິສັດ ແລະ ນິຕິກຳທີ່ພົວພັນກັບພາຍນອກ;
  • ຮັບຜິດຊອບວຽກງານຄະດີຄວາມ, ເອກະສານທີ່ກ່ຽວພັນກັບການຮ້ອງຟ້ອງ;
  • ດຳເນີນຄະດີຄວາມຕ່າງໆ ພ້ອມທັງຕິດຕາມການຮ້ອງຟ້ອງ, ຄະດີທີ່ຢູ່ໃນທຸກຂັ້ນຕອນຂອງເຈົ້າໜ້າທີ່ຕໍາຫຼວດ, ສານ, ໄອຍະການ ແລະ ຫ້ອງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານ;
  • ໃຫ້ຄຳເຫັນ ຫຼື ຄໍາແນະນຳ ທາງດ້ານລະບຽບກົດໝາຍ, ນິຕິກຳຕ່າງໆ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການປະຕິບັດວຽກງານຂອງບໍລິສັດ ເພື່ອໃຫ້ດຳເນີນໄປຢ່າງຖືກຕ້ອງ;
  • ຜັນຂະຫຍາຍແຈ້ງການ ກ່ຽວກັບການປະຕິບັດບັນດານິຕິກຳຕ່າງໆ ທີ່​​​ອອກໂດຍທະນາຄານແຫ່ງ ສປປ ລາວ ແລະ ພາກສ່ວນອື່ນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ກັບທຸລະກິດຂອງບໍລິສັດ;
  • ຮັບຜິດຊອບ ແລະ ຈັດຕັ້ງວຽກງານ AML ພ້ອມທັງເປັນເຈົ້າການໃນການພົວພັນ, ປະສານ ກັບສຳນັກງານຕ້ານການຟອກເງິນ ແລະ ການສະໜອງທຶນໃຫ້ແກ່ການກໍ່ການຮ້າຍ ທະນາຄານແຫ່ງ ສປປ ລາວ ກ່ຽວກັບການຈັດຕັ້ງ ແລະ ການປະຕິບັດ;
  • ປະສານພົບພັນ ສຳນັກງານຂໍ້ມູນຕ້ານການຟອກເງິນ, ທະນາຄານແຫ່ງ ສປປ ລາວ ແລະ ພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃນການຄົ້ນຄວ້າ, ສ້າງ, ທົບທວນ, ປັບປຸງ ຫຼື ດັດແກ້ ບັນດານິຕິກຳ ແລະ ເຄື່ອງມືກ່ຽວກັບ ການຕ້ານການຟອກເງິນ ແລະ ການສະໜອງທຶນໃຫ້ແກ່ການກໍ່ການຮ້າຍ;
  • ວິເຄາະຂໍ້ມູນທີ່ສົງໄສວ່າ ເປັນການຟອກເງິນ ແລະ ການສະໜອງທຶນໃຫ້ແກ່ການກໍ່ການຮ້າຍ ພ້ອມທັງລາຍງານຕໍ່ສຳນັກງານຂໍ້ມູນຕ້ານການຟອກເງິນ, ທະນາຄານແຫ່ງ ສປປ ລາວ;
  • ຕິດຕໍ່ພົວພັນ, ປະສານວຽກກັບບັນດາບໍລິສັດຄູ່ຮ່ວມທຸລະກິດພາຍໃນປະເທດ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ກ່ຽວກັບວຽກງານນິຕິກຳ ແລະ ວຽກງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
  • ຮັບຜິດຊອບ ແລະ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ວຽກງານການປະຕິບັດຕາມລະບຽບການຕ່າງໆ ທີ່ທະນາຄານແຫ່ງ ສປປ ລາວ ແລະ ພາກສ່ວນອື່ນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ກຳນົດອອກ ແຕ່ລະໄລຍະ.

ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ

  • ລະດັບການສຶກສາ ປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ຫຼື ສູງກວ່າ ຍິ່ງເປັນການດີ ໃນສາຂາວິຊາສະເພາະກົດໝາຍ (ກົດໝາຍພົວພັນສາກົນ, ກົດໝາຍທຸລະກິດ, ກົດໝາຍແພ່ງ, ກົດໝາຍອາຍາ, ກົດໝາຍປົກຄອງ);
  • ມີສຸຂະພາບແຂງແຮງ, ບໍ່ຈຳກັດເພດ, ອາຍຸ ແລະ ມີມະນຸດສຳພັນດີ;
  • ມີຄວາມຮູ້ທາງດ້ານພາສາອັງກິດ ຫຼື ພາສາຕ່າງປະເທດ ອື່ນໆ ທີ່ສາມາດສື່ສານ, ອ່ານຂຽນ ເຂົ້າໃຈ ໄດ້;
  • ມີປະສົບການເຮັດວຽກທາງດ້ານກົດໝາຍ, ນິຕິກຳລຸ່ມກົດໝາຍ ແລະ ວຽກງານທາງດ້ານຄະດີຄວາມມາກ່ອນຢ່າງ ໜ້ອຍ 01 ປີ ຂື້ນໄປ;
  • ສາມາດນຳໃຊ້ຄອມພິວເຕີ ແລະ ໂປຣແກຣມຕ່າງໆ ໄດ້ເປັນຢ່າງດີ;
  • ມີຫົວຄິດປະດິດສ້າງ ສຶກສາຄົ້ນຄ້ວາ ແລະ ພັດທະນາຕົນເອງ ຢູ່ເລື້ອຍໆ;
  • ມີວິໄນ, ຊື່ສັດ,  ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ວຽກງານ, ດຸໝັ່ນ, ອົດທົນ, ສາມາດເຮັດວຽກເປັນທີມ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກ ພາຍໃຕ້ຄວາມກົດດັນໄດ້.
ພະນັກງານວິຊາການ ບໍລິຫານຄວາມສ່ຽງ2 ຕໍາແໜ່ງ

ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ

  • ກໍານົດນະໂຍບາຍຄວາມສ່ຽງ ທາງດ້ານທຸລະກິດ, ດ້ານລະບົບ ຂອງບໍລິສັດ ແລະ ພັດທະນາ ລະບົບພາຍໃນ ຮ່ວມກັບພະແນກ/ໜ່ວຍງານຕ່າງໆ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ພ້ອມກໍານົດແນວທາງ ຄວບຄຸມຄວາມສ່ຽງ ຢ່າງລະອຽດ ແລະ ຮັດກຸມ;
  • ຄົ້ນຄວ້າ, ສຶກສາ ພ້ອມວິທີແກ້ໄຂ ແລະ ປ້ອງກັນຄວາມສ່ຽງ ພາຍໃນ ແລະ ພາຍນອກ ທີ່ອາດຈະເກີດຂື້ນກັບລະບົບຂອງບໍລິສັດ ພ້ອມທັງວາງແຜນແກ້ໄຂ ກໍລະນີເກີດເຫດສຸກເສີນ, ເພື່ອບໍ່ໃຫ້ມີຜົນກະທົບຕໍ່ທຸລະກິດບໍລິສັດ ຫຼື ກະທົບຫນ້ອຍທີ່ສຸດ;
  • ວິເຄາະ, ກວດສອບກະເປົາ (Wallet) ຂອງລູກຄ້າ ຫຼື ບຸກຄົນອື່ນ ທີ່ເຮັດທຸລະກຳຊື້-ຂາຍຫຼຽນ ຜ່ານຜະລິດຕະພັນຂອງບໍລິສັດ (ອອກລາຍງານ ການກວດສອບກະເປົາ (Wallet), ປະກອບຂໍ້ມູນ ແລະ ທິດທາງ ແກ່ຄະນະຜູ້ບໍລິຫານ ໃນການຕັດສິນໃຈ ເຮັດທຸລະກຳ, ເກັບກຳຂໍ້ມູນ ແລະ ສ້າງລາຍງານຕິດຕາມ ຄວາມສ່ຽງຂອງຫຼຽນປະເພດຕ່າງໆ ແລະ ຄວາມສ່ຽງອື່ນໆ ທີ່ເຂົ້າມາຜ່ານລະບົບບິດຄິກ ເພື່ອການແກ້ໄຂຄວາມສ່ຽງ ຢ່າງທັນເວລາ)
  • ບໍລິຫານຄວາມສ່ຽງປະເພດຕ່າງໆ ທີ່ເຂົ້າມາຜ່ານລະບົບບໍລິສັດ ພ້ອມທັງໃຫ້ຄຳແນະນຳ ເພື່ອເປັນແນວທາງ ໃນການຕັດສິນໃຈ ຂອງຜູ້ບໍລິຫານ ແລະ ພະນັກງານຜູ້ປະຕິບັດໜ້າທີ່;
  • Update, ຕິດຕາມ ການເຄື່ອນໄຫວ, ການປ່ຽນແປງ ຂອງຫຼຽນປະເພດຕ່າງໆ ເປັນປະຈຳວັນ, ເປັນແຕ່ລະໄລຍະ ເພື່ອນຳເອົາຂໍ້ມູນທີ່ໄດ້ ມາສຶກສາ, ຄົ້ນຄວ້າ ເຖິງຜົນກະທົບທີ່ອາດຈະເກີດຂຶ້ນກັບບໍລິສັດ ແລະ ວາງແຜນເພື່ອປ້ອງກັນຄວາມສ່ຽງ ຢ່າງຮັດກຸມ ແລະ ທັນເວລາ;
  • ເຂົ້າຮ່ວມໂຄງການພັດທະນາ ຫຼື ປັບປຸງ ຜະລິດຕະພັນຕ່າງໆ, ການພັດທະນາລະບົບການຄຸ້ມຄອງ ແລະ ການພັດທະນາໂປຣແກຣມ ເພື່ອວາງແຜນບໍລິຫານຄວາມສ່ຽງ ທີ່ອາດຈະເກີດຂຶ້ນ;
  • ຮ່ວມ, ສົມທົບ ກັບພະແນກ ຫຼື ໜ່ວຍງານອື່ນ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃນການສ້າງຄູ່ມືຜະລິດຕະພັນບໍລິການ, ຄູ່ມືນຳໃຊ້ປະຕິບັດວຽກ (Work Flow) ພ້ອມທັງກຳນົດແນວທາງປ້ອງກັນຄວາມສ່ຽງ ຢ່າງລະອຽດ ແລະ ຮັດກຸມ;
  • ສຶກສາ, ຄົ້ນຄວ້າຂໍ້ມູນ ຂອງການນຳໃຊ້ລະບົບພາຍໃນ ແລະ ເຊື່ອມຕໍ່ກັບພາຍນອກ ທີ່ເຫັນວ່າມີຄວາມສ່ຽງ ແລະ ນຳສະເໜີຕໍ່ພະແນກທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ, ຄະນະອໍານວຍການ ຫຼື ຄະນະຜູ້ບໍລິຫານ ເພື່ອນຳສະເໜີ ແນວທາງໃນການແກ້ໄຂ ແລະ ໄດ້ຮັບການປ້ອງກັນຄວາມສ່ຽງ ຢ່າງທັນເວລາ;
  • ປະສານ, ສົມທົບກັບ ພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ທັງພາຍໃນ ແລະ ພາຍນອກ ບໍລິສັດ ເພື່ອຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ຂໍ້ກຳນົດ, ຫຼັກການປ້ອງການຄວາມສ່ຽງໃນດ້ານຕ່າງໆ ທີ່ທາງພາກລັດ ແລະ ພາກສ່ວນອື່ນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໄດ້ກຳນົດ ແລະ ວາງອອກ ແຕ່ລະໄລຍະ;
  • ປະຕິບັດສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ອື່ນ ຕາມການມອບໝາຍຂອງຄະນະພະແນກ, ຄະນະຜູ້ບໍລິຫານ ແລະ ປະທານສະພາບໍລິຫານ;

ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ

  • ເພດຊາຍ ຫຼື ຍິງ, ອາຍຸ 22 – 30 ປີ
  • ລະດັບການສຶກສາ ປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນສາຂາ ບໍລິຫານຄວາມສ່ຽງ, ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ການເງິນ-ການທະນາຄານ, ເສດຖະສາດ ຫຼື ສາຂາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ (ຖ້າມີຄວາມຮູ້ກ່ຽວກັບ Cryptocurrency ຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ);
  • ມີປະສົບການເຮັດວຽກ ຢ່າງໜ້ອຍ 01 ປີ ຂື້ນໄປ ທາງດ້ານບໍລິຫານຄວາມສ່ຽງ, ທະນາຄານ, Cryptocurrency;
  • ມີຄວາມຮູ້ທາງດ້ານພາສາອັງກິດ ຫຼື ພາສາຕ່າງປະເທດອື່ນໆ ທີ່ສາມາດສື່ສານ, ອ່ານ-ຂຽນ ເຂົ້າໃຈ ໄດ້;
  • ສາມາດນຳໃຊ້ຄອມພິວເຕີໃນລະດັບທີ່ດີ ແລະ ໂປຣແກຣມຕ່າງໆ (Word, Excel, PowerPoint, …) ເປັນຢ່າງດີ;
  • ມີສຸຂະພາບແຂງແຮງ, ຫ້າວຫັນ, ກະຕືລືລົ້ນ, ມີວິໄນ, ດຸໝັ່ນ, ອົດທົນໃນການເຮັດວຽກ ແລະ ຊື່ສັດ
  • ມີຫົວຄິດປະດິດສ້າງ, ກ້າສະແດງອອກ ຫຼື ສະເໜີແນວຄວາມຄິດໃໝ່ໆ, ສຶກສາຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ພັດທະນາຕົນເອງ ຢູ່ເລື້ອຍໆ;
  • ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ວຽກງານສູງ, ມີມະນຸດສຳພັນດີ, ມີທັກສະປະຕິສໍາພັນກັບຄົນອື່ນ, ສື່ສານ ແລະ ຕິດຕາມວຽກທີ່ດີ ເພື່ອເຮັດໃຫ້ວຽກສໍາເລັດທັນຕາມກໍານົດເວລາ ແລະ ຕາມເປົ້າໝາຍ
  • ສາມາດເຮັດວຽກເປັນທີມ ຫຼື ດຽວໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກ ພາຍໃຕ້ຄວາມກົດດັນໄດ້;

 

ວິຊາການ ຊຳລະສະສາງ (Settlement)02 ຕໍາແໜ່ງ

ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ

  • ສະຫຼຸບລາຍການຊື້ – ຂາຍຫຼຽນປະຈຳວັນ, ປະຈຳເດືອນ, ປະຈຳປີ ຫຼື ປະຈຳແຕ່ລະໄຕມາດ;
  • ເກັບກຳສະຖິຕິຂອງການ ຝາກ-ຖອນ, ການເທຣດຫຼຽນຂອງລູກຄ້າ;
  • ກວດສອບການຊື້ – ຂາຍ, ຝາກ-ຖອນຫຼຽນ ແລະ ການເຄື່ອນໄຫວລາຍການທຸລະກຳໃຫ້ລູກຄ້າ;
  • ປະສານງານກັບພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ເພື່ອແກ້ໄຂບັນຫາໃຫ້ກັບລູກຄ້າ.

ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ

  • ບໍ່ຈຳກັດເພດ, ອາຍຸບໍ່ເກີນ 35 ປີ
  • ຈົບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາຕຼີຂຶ້ນໄປ ໃນສາຂາການຕະຫຼາດ, ການເງິນ, ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ໄອທີ ຫຼື ສາຂາອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ
  • ມີປະສົບການດ້ານສາຍງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງໃນຂົງເຂດການເງິນ, ການລົງທຶນ ແລະ ສິນເຊື່ອທະນາຄານ ແມ່ນພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
  • ມີມະນຸດສຳພັນດີ, ບຸກຄະລິກດີ, ຍິ້ມແຍ້ມແຈ່ມໃສ, ເປັນຄົນດຸໝັ່ນ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງ, ຊື່ສັດສຸດຈະລິດ, ອົດທົນ, ກະຕືລືລົ້ນຮຽນຮູ້ໄດ້ໄວ ແລະ ມັກພັດທະນາຕົນເອງຢູ່ຕະຫຼອດເວລາ
  • ມີທັກສະໃນການສື່ສານພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດໃນລະດັບດີ
  • ມີທັກສະໃນການນຳໃຊ້ຄອມພິວເຕີເປັນຢ່າງດີ
  • ມີທັກສະການວິເຄາະ ແລະ ການແກ້ໄຂບັນກາທີ່ດີເລີດ
  • ມີທັກສະໃນການຈັດການອົງກອນ ແລະ ມີຄວາມສາມາດໃນການຈັດການລຳດັບຄວາມສຳຄັນວຽກໄດ້ເປັນຢ່າງດີ
  • ສົນໃຈໃນເທັກໂນໂລຢີໃໝ່ໆ ແລະ ໂດຍສະເພາະເທັກໂນໂລຢີບລັອກເຊັນ
  • ຖ້າຫາກຜູ້ສະໝັກມີຄວາມຮູ້ນດ້ານສະກຸນເງິນດີຈິຕອລ (cryptocurrency) ຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
  • ສາມາດເຮັດວຽກງານພາຍໃຕ້ແຮງກົດດັນໄດ້ ເພື່ອເຮັດວຽກງານໃຫ້ບັນລຸເປົ້າໝາຍ.
ວິຊາການ ບໍລິການລູກຄ້າ02 ຕໍາແໜ່ງ

ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ

  • ເບິ່ງແຍງການໃຫ້ບໍລິການລູກຄ້າຜ່ານຊ່ອງທາງຕ່າງໆ ເຊັ່ນ: ທາງໂທລະສັບ, Live Chat, Online message ເພື່ອຊ່ວຍເຫຼືອ ແລະ ແກ້ໄຂບັນຫາໃຫ້ກັບລູກຄ້າ
  • ກວດສອບລາຍການປ່ຽນແປງຂໍ້ມູນລູກຄ້າ ແລະ ເຮັດລາຍການ Refund ໃຫ້ກັບລູກຄ້າ
  • ກວດສອບຢືນຢັນການເຮັດທຸລະກຳ ໃຫ້ກັບລູກຄ້າ
  • ບໍລິຫານຄວາມສຳພັນກັບລູກຄ້າ ແລະ ຜູ້ທີ່ຕິດຕໍ່ເຂົ້າມາເພື່ອສ້າງປະສົບການທີ່ດີໃຫ້ກັບລູກຄ້າ
  • ສະຫຼຸບບັນຫາ ແລະ ວິທີແກ້ໄຂບັນຫາໃຫ້ລູກຄ້າໃນແຕ່ລະມື້

ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ

  • ບໍ່ຈໍາກັດເພດ, ບໍ່ຈໍາກັດອາຍຸ, ບໍ່ຈຳກັດລະດັບການສຶກສາ
  • ມີປະສົບການເຮັດວຽກໃນຕຳແໜ່ງການໃຫ້ຄວາມຊ່ວຍເຫຼືອລູກຄ້າມາກ່ອນ
  • ມີຄວາມຄິດທີ່ຖືເອົາລູກຄ້າເປັນສູນກາງ ເນັ້ນການສ້າງປະສົບການທີ່ດີໃຫ້ແກ່ລູກຄ້າ
  • ມີທັກສະໃນການສື່ສານທັງການເວົ້າ ແລະ ການຂຽນທັງພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດທີ່ດີ
  • ມີຄວາມກະຕືລືລົ້ນທີ່ຈະເຮັດທຸກວິທີທາງເພື່ອແກ້ໄຂບັນຫາທີ່ຊັບຊ້ອນ ແລະ ສ້າງກຳມະວິທີ ທີ່ສາມາດຂະຫຍາຍຕົວ ໄດ້ໃນທຸກສະຖານະການ
  • ສາມາດຄວບຄຸມອາລົມໄດ້ ແລະ ມີຄວາມອົດທົນໃນລະຫວ່າງການສົນທະນາກັບລູກຄ້າ ທີ່ມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກລຳບາກ
  • ມີຄວາມເປັນມືອາຊີບໃນການຫາລືສົນທະນາກັບລູກຄ້າຢູ່ຕະຫລອດເວລາ
  • ໃສ່ໃຈທຸກລາຍລະອຽດ ໃນການສົນທະນາ ແລະແກ້ໄຂບັນຫາໃຫ້ລູກຄ້າ
  • ມີຄວາມເຊື່ອຖືໄດ້ ເປັນຄົນມີລະບຽບວິໄນ ທ້າວຫັນ ແລະ ຮັກສາເວລາໄດ້ດີ
  • ສາມາດເຮັດວຽກເປັນທີມ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກຄົນດຽວຢ່າງອິດສະຫຼະໄດ້
  • ມີຄວາມຍືດຢຸ່ນໃນການເຮັດວຽກ ຫຼື ໃນວັນພັກພິເສດໃນວັນພັກໄດ້.
  • ມີ Service Mind ທີ່ດີ ຮັກໃນງານບໍລິການ ມີທັກສະປະຕິສຳພັນກັບຜູ້ອື່ນໃນລະດັບທີ່ດີຫລາຍ, ມີຄວາມສາມາດໃນການສື່ສານຂໍ້ຄວາມທັງການເວົ້າ ແລະ ຂຽນ ພາສາລາວ ແລະ ອັງກິດໃນລະດັບທີ່ດີ.
ພະນັກງານວິຊາການ ບໍລິຫານການຂາຍ02 ຕໍາແໜ່ງ

ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ

  • ນໍາສະເໜີຜະລິດຕະພັນ ຂອງບໍລິສັດໃຫ້ລູກຄ້າ
  • ສ້າງສາຍພົວພັນກັບລູກຄ້າ ແລະຕົວແທນຂອງບໍລິສັດໃຫ້ໄດ້ຮັບຜົນດີ
  • ເຈລະຈາຕໍ່ລອງ ປິດການ ຊື້-ຂາຍ ແຕ່ລະຜະລິດຕະພັນ ຂອງບໍລິສັດ
  • ສ້າງຍອດຂາຍໃຫ້ບັນລຸຕາມເປົ້າໝາຍ
  • ເກັບກຳຂໍ້ມູນ, ສຶກສາຄວາມເພິ່ງພໍໃຈຂອງລູກຄ້າ ຈາກການບໍລິການ ແລະ ນຳໃຊ້ຜະລິດຕະພັນຕ່າງໆ ຂອງບໍລິສັດ ແຕ່ລະໄລຍະ.

ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ

  • ບໍ່ຈໍາກັດເພດ, ອາຍຸບໍ່ເກີນ 35 ປີ
  • ຈົບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນສາຂາການຕະຫຼາດ, ການຂາຍ, ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ໄອທີ ຫຼື ສາຂາອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ
  • ມີປະສົບການດ້ານສາຍງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃນຂົງເຂດການເງິນ, ການລົງທຶນ ແລະສິນເຊື່ອທະນາຄານ ແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
  • ມະນຸດສໍາພັນດີ, ບຸກຄະລິກດີ, ຍິ້້ມແຍ້ມແຈ່ມໃສ, ເປັນຄົນດຸໝັ່ນ, ລະອຽດ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງ, ຊື່ສັດ, ອົດທົນ, ກະຕືລືລົ້ນຮຽນຮູ້ໄດ້ໄວ ແລະມັກພັດທະນາຕົນເອງຢູ່ຕະຫຼອດເວລາ
  • ມີທັກສະໃນການສື່ສານ ພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດ ທີ່ດີເລີດ, ຖ້າຫາກໄດ້ພາສາຈີນ, ພາສາຫວຽດນາມ ຄຽງຄູ່ກັນແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
  • ມີທັກສະໃນການນໍາໃຊ້ຄອມພິວເຕີເປັນຢ່າງດີ
  • ມີທັກສະການວິເຄາະ ແລະ ການແກ້ໄຂບັນຫາທີ່ດີເລີດ
  • ມີຄວາມສາມາດໃນການສື່ສານທີ່ໂດດເດັ່ນ (ເວົ້າ, ຂຽນ, ອ່ານ), ມີທັກສະໃນການນຳສະເໜີ
  • ມີທັກສະການຈັດການອົງກອນ ແລະ ມີຄວາມສາມາດໃນການຈັດການລຳດັບຄວາມສຳຄັນວຽກໄດ້ເປັນຢ່າງດີ
  • ສົນໃຈໃນເທັກໂນໂລຍີໃຫມ່ໆ ແລະ ໂດຍສະເພາະເທັກໂນໂລຍີບລັອກເຊນ
  • ຖ້າຫາກຜູ້ສະໝັກມີຄວາມຮູ້ດ້ານສະກຸນເງິນດີຈີຕອນ (cryptocurrency) ຈະໄດ້ຮັບການພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
  • ສາມາດເຮັດວຽກງານພາຍໃຕ້ແຮງກົດດັນໄດ້ ເພື່ອເຮັດໃນວຽກງານບັນລຸເປົ້າໝາຍ.
ພະນັກງານວິຊາການ ພັດທະນາຜະລິດຕະພັນ02 ຕໍາແໜ່ງ

ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ

  • ສຶກສາຄົ້ນຄວ້າ, ພັດທະນາຜະລິດຕະພັນ ແລະ ຮູບແບບການບໍລິການ ທັນຍຸກທັນສະໄໝ ໃຫ້ແທດເໝາະກັບຄວາມຕ້ອງການ, ມີທ່າແຮງໃນການແຂ່ງຂັນ, ສ້າງຄວາມແຕກຕ່າງດ້ານການບໍລິການ;
  • ຄົ້ນຄວ້າ, ສຶກສາ ແລະ ກໍານົດຄ່າບໍລິການ ບົນພື້ນຖານການກໍານົດຕົ້ນທຶນ ແລະ ຄ່າບໍລິການ ທີ່ສົມເຫດສົມຜົນ;
  • ກຳນົດອັດຕາແລກປ່ຽນ (Rate) ຂອງການຊື້-ຂາຍ ເງິນຄຣິບໂຕ ປະຈຳວັນ;
  • ກຳນົດອັດຕາການ ຝາກ-ຖອນ (Deposit-Withdrawal) ເງິນຄຣິບໂຕ ປະຈຳວັນ;
  • ປະເມີນ, ທົບທວນ ແລະ ຕິດຕາມຜະລິດຕະພັນ ທີ່ໄດ້ສ້າງຂຶ້ນ ໂດຍນຳເອົາຂໍ້ມູນມາປັບປຸງ ແລະ ພັດທະນາໃຫ້ແທດເໝາະ ແກ່ການບໍລິການ ແຕ່ລະໄລຍະ;
  • ສັງລວມ ແລະ ປຽບທຽບຂໍ້ມູນຄູ່ແຂ່ງການບໍລິການ ແລະ ຜະລິດຕະພັນຕ່າງໆ ພາຍໃນ ແລະ ພາຍນອກ;

ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ

  • ບໍ່ຈໍາກັດເພດ, ອາຍຸບໍ່ເກີນ 35 ປີ
  • ຈົບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນສາຂາການຕະຫຼາດ, ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ໄອທີ ຫຼື ສາຂາອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ
  • ມີປະສົບການດ້ານການພັດທະນາຜະລິດຕະພັນ ແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
  • ມະນຸດສໍາພັນດີ, ບຸກຄະລິກດີ, ຍິ້້ມແຍ້ມແຈ່ມໃສ, ເປັນຄົນດຸໝັ່ນ, ລະອຽດ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງ, ຊື່ສັດ, ອົດທົນ, ກະຕືລືລົ້ນຮຽນຮູ້ໄດ້ໄວ ແລະມັກພັດທະນາຕົນເອງຢູ່ຕະຫຼອດເວລາ.
  • ມີປະສົບການດ້ານສາຍງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃນຂົງເຂດການເງິນ, ການລົງທຶນ ແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ;
  • ມີທັກສະໃນການສື່ສານ ພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດ ທີ່ດີເລີດ, ຖ້າຫາກໄດ້ພາສາຈີນ, ພາສາຫວຽດນາມ ຄຽງຄູ່ກັນແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ;
  • ມີທັກສະໃນການນໍາໃຊ້ຄອມພິວເຕີເປັນຢ່າງດີ;
  • ມີທັກສະການວິເຄາະ ແລະ ການແກ້ໄຂບັນຫາທີ່ດີເລີດ;
  • ມີຄວາມສາມາດໃນການສື່ສານທີ່ໂດດເດັ່ນ (ເວົ້າ, ຂຽນ, ອ່ານ), ມີທັກສະໃນການນຳສະເໜີ;
  • ມີທັກສະການຈັດການອົງກອນ ແລະ ມີຄວາມສາມາດໃນການຈັດການລຳດັບຄວາມສຳຄັນວຽກໄດ້ເປັນຢ່າງດີ;
  • ສົນໃຈໃນເທັກໂນໂລຍີໃຫມ່ໆ ແລະ ໂດຍສະເພາະເທັກໂນໂລຍີບລັອກເຊນ;
  • ຖ້າຫາກຜູ້ສະໝັກມີຄວາມຮູ້ດ້ານສະກຸນເງິນດີຈີຕອນ (cryptocurrency) ຈະໄດ້ຮັບການພິຈາລະນາເປັນພິເສດ;
  • ສາມາດເຮັດວຽກງານພາຍໃຕ້ແຮງກົດດັນໄດ້ ເພື່ອເຮັດໃນວຽກງານບັນລຸເປົ້າໝາຍ;
  • ມີບຸກຄະລິກກະພາບທີ່ດີ, ສຸຂະພາບແຂງແຮງດີ, ມີຄວາມລະອຽດຮອບຄອບ, ມີລະບຽບວິໄນ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງ, ມີຄວາມອົດທົນໃນການປະຕິບັດວຽກງານ, ມີແນວຄວາມຄິດສ້າງສັນ ແລະສາມາດເຮັດວຽກເປັນທີມໄດ້.
ພະນັກງານວິຊາການ ການຕະຫຼາດ, ໂຄສະນາ ແລະປະຊາສໍາພັນ02 ຕໍາແໜ່ງ

ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ

  • ສ້າງແຜນການຕະຫຼາດປະຈຳອາທິດ – ປະຈຳເດືອນ
  • ຄິດຄົ້ນເນື້ອຫາ ແລະ ສ້າງຄອນເທັນໃຫ້ມີຄວາມແທດເໝາະ ແລະ ເຂົ້າໃຈງ່າຍ
  • ຄົ້ນຄວ້າຫາຂໍ້ມູນ ຂ່າວສານທີ່ຈຳເປັນຕ້ອງໃຊ້ໃນການໂຄສະນາປະຊາສຳພັນ
  • ລວບລວມໄອເດຍຕ່າງໆທີ່ກ່ຽວຜະລິດຕະພັນ ແລະ ບໍລິການຂອງບໍລິສັດ
  • ຂຽນຂ່າວ ຂຽນໂຄສະນາໃຫ້ມີເນື້ອຫາຄວບຄຸມ ແລະເປັນໄປຕາມນະໂຍບາຍຂອງບໍລິສັດ
  • ສຶກສາ ຄົ້ນຄວ້າກົນລະຍຸດການໂສນະນາໃຫ້ມີຄວາມອັບເດດ ແລະ ທັນສະໃໝ
  • ສ້າງກິດຈະກຳສົ່ງເສີມການຂາຍ
  • ເຮັດລາຍງານປະຈຳອາທິດ, ປະຈຳເດືອນ
  • ປະຕິບັດວຽກງານຕ່າງໆຕາມທີ່ທາງພະແນກໄດ້ມອບໝາຍໃຫ້

ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ

  • ບໍ່ຈໍາກັດເພດ, ອາຍຸບໍ່ເກີນ 35 ປີ;
  • ຈົບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນສາຂາການຕະຫຼາດ, ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ໄອທີ ຫຼື ສາຂາອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
  • ປະສົບການຢ່າງນ້ອຍ 1 ປີ ໃນສາຂາ ການຕະຫຼາດອອນລາຍ
  • ມີທັກສະດ້ານການຄົ້ນຄວ້າຂໍ້ມູນ, ວິເຄາະຂໍ້ມູນ
  • ມີຄວາມສາມາດໃນການຜະລິດຄອນເທັນເຊັ່ນ: ການຂຽນ, ການສ້າງພາບກຣາຟິກ ຫລື ຕັດຕໍ່ວີດີໂອ
  • ມີຄວາມຮູ້ ຄວາມເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບແພັດຟອມອອນລາຍຕ່າງໆ Facebook, Youtube, Tiktok ເປັນຕົ້ນ.
  • ມີຄວາມຄິດລິເລີ່ມໃນການສ້າງສັນຜົນງານ ແລະ ທັກສະການສື່ສານທີ່ເຂົ້າໃຈງ່າຍ
  • ຖ້າມີຄວາມຮູ້ດ້ານການລົງທຶນ, ສະກຸນເງິນ ດິຈິຕອນ (Cryptocurrency) ຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
  • ສາມາດສື່ສານພາສາອັງກິດ, ຖ້າໄດ້ພາສາຈີນ, ຫວຽດນາມ ແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ.
  • ສາມາດເຮັດວຽກພາຍໃຕຄວາມກົດດັນ.
  • ສົນໃຈໃນເທັກໂນໂລຍີໃຫມ່ໆ ແລະ ໂດຍສະເພາະເທັກໂນໂລຍີບລັອກເຊນ (Blockchain).
ພະນັກງານ ວິຊາການ ຕັດຕໍ່ວິດີໂອ01 ຕໍາແໜ່ງ

ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ

  • ວຽກງານຖ່າຍທຳ ແລະ ຕັດຕໍ່: ຮັບຜິດຊອບຖ່າຍທຳ ແລະ ຕັດຕໍ່ວິດີໂອໂຄສະນາ, ບັນດາຜະລິດຕະພັນ ແລະ ບໍລິການຜ່ານຊ່ອງທາງ online ຂອງບິດຄິກ;
  • ວຽກງານຄົບຄຸມລະບົບ: ຊ່ວຍ Support ໃນການສ້າງ ແລະ ຄວບຄຸມລະບົບການເຜີຍແຜ່ພາບສົດ (Live Streaming);
  • ວຽກງານການຈັດງານ: ຮັບຜິດຊອບຖ່າຍພາບ ແລະ ວີດີໂອງານຕ່າງໆຂອງບໍລິສັດ;
  • ປະຕິບັດວຽກຕາມທີ່ໄດ້ຮັບມອບຫມາຍ;

ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ

  • ເພດຍິງ ຫຼື ຊາຍ ອາຍຸບໍ່ເກີນ 30 ປີ;
  • ມີໃບປະກາດຈົບຊັ້ນສູງຂຶ້ນໄປ ບໍ່ຈຳກັດສາຂາຮຽນ ແຕ່ຕ້ອງມີປະສົບການ ແລະ ຜົນງານໃນສາຍງານຖ່າຍທຳ ແລະ ຕັດຕໍ່ວິດີໂອ (Video Editor & Motion Graphic) ຕ້ອງມີຜົນງານຂອງຕົວເອງທີ່ສາມາດຢືນຢັນໄດ້ (ຖ້າມີປະສົບການກ່ຽວກັບສາຍງານດັ່ງກ່າວ ຫຼາຍກວ່າ 02 ປີຂຶ້ນໄປຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ);
  • ຜູ້ສະໝັກຕ້ອງລະບຸລິ້ງ File ຜົນງານຂອງຕົວເອງໃນໃບ CV ໂດຍສາມາດອັບໂຫຼດຜົນງານທີ່ Google Drive ໃຫ້ກວດສອບໄດ້;
  • ມີຄວາມຮູ້ຄວາມຊຳນານໃນການໃຊ້ໂປຣແກມຕັດຕໍ່ຄື: Adobe Premier pro, After Effect, Final cut pro, Capcut, Davinci Resolve ແລະ ໂປຣແກຣມອື່ນໆທີ່ສາມາດສ້າງສັນຜົນງານປະເພດ Motion Graphic, Animation 2D 3D ທີ່ເປັນສື່ໂຄສະນາລົງ Social Media ແລະ LED Board ຕ່າງໆ;
  • ມີຄວາມຮູ້ພື້ນຖານໃນການຖ່າຍຮູບ, ຖ່າຍວີດີໂອ ແລະ ສາມາດນຳໃຊ້ອຸປະກອນຖ່າຍທຳໄດ້;
  • ມີວິໄສທັດໃນການເຮັດວຽກເປັນມື້ອາຊີບ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນທີມໄດ້;
  • ຖ້າມີຄວາມຮູ້ກ່ຽວກັບ 2D, 3D animation ຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ;
  • ສາມາດເຮັດວຽກໄດ້ດ້ວຍຕົນເອງ ແລະ ຈັດລຳດັບຄວາມສຳຄັນຂອງວຽກພາຍໃນເວລາທີ່ກຳນົດໄດ້ດີ;
ພະນັກງານ ວິຊາການອອກແບບ ກຣາຟຟິກ 01 ຕໍາແໜ່ງ

ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ

  • ອອກແບບກຣາຟຟິກ ສຳລັບສື່ຕ່າງໆທັງອອນໄລ ແລະ ອອຟໄລ;
  • ອອກແບບ ແລະ ພັດທະນາ ສື່ທີ່ສື່ເຖິງພາບລັກ, ເອກະລັກຂອງອົງກອນ;
  • ຜະລິດສື່ຮູບພາບກຣາຟຟິກ ເຊັ່ນBanner ads, Facebook ads, artwork ຕ່າງໆ ທີ່ຕິດພັນກັບວຽກ ງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
  • ເຮັດວຽກຢ່າງໃກ້ຊິດຮ່ວມກັບທີມການຕະຫລາດ ແລະ ທີມງານອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
  • ປະຕິບັດວຽກຕາມທີ່ໄດ້ຮັບມອບຫມາຍ.

ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ

  • ມີປະສົບການຢ່າງຫນ້ອຍ2 ປີໃນວຽກອອກແບບກຣາຟຟິກ;
  • ປະລິນຍາຕີໃນສາຂາເຕັກໂນໂລຊີ ແລະ ຂໍ້ມູນຂ່າວສານ, ຄອມພິວເຕີ, ອອກແບບກຣາຟຟິກ,  ຫຼື ສາຂາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
  • ມີຄວາມສາມາດໃນການໃຊ້ໂປຣແກຣມ Adobe ເຊັ່ນ Lightroom, Photoshop ແລະ Illustrator ເພື່ອໃຊ້ໃນການຕັດຕໍ່ຮູບພາບ;
  • ສາມາດສ້າງຜົນງານກຣາຟຟິກສຳລັບວຽກພາຍໃນ ແລະ ພາຍນອກ;
  • ສາມາດນຳສະເໜີໄອເດຍໃຫມ່ເພື່ອການພັດທະນາຄຸນນະພາບຂອງຜົນງານຂຶ້ນໄດ້;
  • ສາມາດເຮັດວຽກໄດ້ພາຍໃນສະພາບກົດດັນ ແລະ ແກ້ໄຂປັນຫາກະທັນຫັນ;
  • ມີຄວາມຢືດຢຸນໃນທັງຫນ້າທີຮັບຜິດຊອບ ແລະ ເວລາເຮັດວຽກ;
  • ມີຄວາມຫລົງໄຫລກ່ຽວກັບການຕະຫລາດດິຈິຕອລ ແລະ ມີຄວາມສົນໃຈຢ່າງເລິກເຊິງໃນການຕິດຕາມດິຈິຕອລເທຣນ;
  • ສາມາດເຮັດວຽກໄດ້ດ້ວຍຕົນເອງ ແລະ ຈັດລຳດັບຄວາມສຳຄັນຂອງວຽກພາຍໃນເວລາທີ່ກຳນົດໄດ້ດີ;
  • ຕ້ອງມີຜົນງານການອອກແບບມານຳສະເໜີພ້ອມ.
ພະນັກງານ ວິຊາການບັນຊີ-ການເງິນ01 ຕໍາແໜ່ງ

ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ

  • ຕິດຕາມ, ກວດກາ ແລະ ບັນທຶກບັນຊີປະຈໍາວັນ/ ເດືອນ/ ງວດ/ ປີ;
  • ຕິດຕາມ ແລະ ກວດກາ ຄັງເງິນສົດ, ໃບເບີກຈ່າຍ, ການເຮັດທຸລະກໍາທາງດ້ານການເງິນຂອງບໍລິສັດ;
  • ຕິດຕາມ, ກວດກາ ແລະ ສະຫຼຸບຍອດເງິນໝູນວຽນໃນແຕ່ລະວັນ;
  • ຕິດຕາມ, ກວດກາ ແລະ ລາຍງານການຊື້-ຂາຍຫຼຽນຄຣິບໂຕຼຂອງບໍລິສັດ ທຸກໆລາຍການ;
  • ຕິດຕາມ ແລະ ຮັບຜິດຊອບໃນການສະຫຼຸບຍອດເງິນໝຸນວຽນປະຈຳວັນຂອງບໍລິສັດ;
  • ສົມທຽບຂໍ້ມູນການບັນທຶກບັນຊີຕົວຈິງກັບການເຄື່ອນໄຫວເງິນຝາກທະນາຄານ,ເງິນສົດໃຫ້ຖືກຕ້ອງ;
  • ສະຫຼຸບ ແລະ ກະກຽມລາຍງານປະຈໍາວັນ /ເດືອນ/ ງວດ/ປີ ກ່ຽວກັບ ບັນຊີ/ການເງິນ ເພື່ອລາຍງານໃຫ້ຄະນະຜູ້ບໍລິຫານ ລວມທັງ ພາກສ່ວນພາຍນອກທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
  • ປະສານງານກັບພະແນກອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງໃນການກວດກາຄວາມຖືກຕ້ອງຂອງການໃຊ້ຈ່າຍ ແລະ ກົດລະບຽບຕ່າງໆ ທາງດ້ານການເງິນ;
  • ປະຕິບັດໜ້າທີ່ອື່ນໆຕາມການມອບໝາຍຂອງຜູ້ບໍລິຫານ.

ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ

  • ເພດ ຊາຍ-ຍິງ ອາຍຸບໍ່ເກີນ 35 ປີ;
  • ຈົບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນຂະແໜງບັນຊີ, ການເງິນ, ການທະນາຄານ ຫຼື ຂະແໜງ ການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
  • ມີປະສົບການໃນການເຮັດວຽກກ່ຽວກັບບັນຊີ ຢ່າງໜ້ອຍ 1 ປີ ຂຶ້ນໄປ ແລະ ຖ້າມີຄວາມຮູ້ດ້ານຄຣິບໂຕຼຈະພິຈາລະນາພິເສດ;
  • ມີຄວາມຮູ້ທາງດ້ານພາສາອັງກິດ ສາມາດສື່ສານ, ອ່ານ, ຂຽນໄດ້ (ຖ້າໄດ້ຫຼາຍພາສາຈະພິຈາລະນາພິເສດ);
  • ມີຄວາມຮູ້ ຄວາມສາມາດໃນການໃຊ້ຄອມພິວເຕີ, ການນໍາໃຊ້ Microsoft office ໃນລະດັບດີ, ເຄີຍໃຊ້ໂປຼແກມບັນຊີວິສາຫະກິດມາກ່ອນ (ພິຈາລະນາພິເສດ);
  • ມີມະນຸດສໍາພັນດີ;
  • ເຄົາລົບກົດລະບຽບ ແລະ ຂໍ້ກຳນົດຕ່າງໆ ຂອງບໍລິສັດ;
  • ມີຄວາມອົດທົນ, ໃສ່ໃຈໃນລາຍລະອຽດ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນທີມໄດ້ເປັນຢ່າງດີ;
  • ມີທັກສະໃນການເປັນຜູ້ນໍາ ແລະ ພ້ອມຕອບສະໜອງການປະຕິບັດວຽກງານໂດຍທັນທີ.
ພະນັກງານວິຊາການ ບໍລິຫານການຂາຍ (Sale Officer)02 ຕໍາແໜ່ງ

ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ

  • ນໍາສະເໜີຜະລິດຕະພັນ ຂອງບໍລິສັດໃຫ້ລູກຄ້າ
  • ສ້າງສາຍພົວພັນກັບລູກຄ້າ ແລະຕົວແທນຂອງບໍລິສັດໃຫ້ໄດ້ຮັບຜົນດີ
  • ເຈລະຈາຕໍ່ລອງ ປິດການ ຊື້-ຂາຍ ແຕ່ລະຜະລິດຕະພັນ ຂອງບໍລິສັດ
  • ສ້າງຍອດຂາຍໃຫ້ບັນລຸຕາມເປົ້າໝາຍ
  • ເກັບກຳຂໍ້ມູນ, ສຶກສາຄວາມເພິ່ງພໍໃຈຂອງລູກຄ້າ ຈາກການບໍລິການ ແລະ ນຳໃຊ້ຜະລິດຕະພັນຕ່າງໆ ຂອງບໍລິສັດ ແຕ່ລະໄລຍະ.

ເງື່ອນໄຂຜູ້ສະໝັກ

  • ບໍ່ຈໍາກັດເພດ, ອາຍຸບໍ່ເກີນ 35 ປີ
  • ຈົບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາຕີຂຶ້ນໄປ ໃນສາຂາການຕະຫຼາດ, ການຂາຍ, ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ໄອທີ ຫຼື ສາຂາອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ
  • ມີປະສົບການດ້ານສາຍງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃນຂົງເຂດການເງິນ, ການລົງທຶນ ແລະສິນເຊື່ອທະນາຄານ ແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
  • ມະນຸດສໍາພັນດີ, ບຸກຄະລິກດີ, ຍິ້້ມແຍ້ມແຈ່ມໃສ, ເປັນຄົນດຸໝັ່ນ, ລະອຽດ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງ, ຊື່ສັດ, ອົດທົນ, ກະຕືລືລົ້ນຮຽນຮູ້ໄດ້ໄວ ແລະມັກພັດທະນາຕົນເອງຢູ່ຕະຫຼອດເວລາ
  • ມີທັກສະໃນການສື່ສານ ພາສາລາວ ແລະ ພາສາອັງກິດ ທີ່ດີເລີດ, ຖ້າຫາກໄດ້ພາສາຈີນ, ພາສາຫວຽດນາມ ຄຽງຄູ່ກັນແມ່ນຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
  • ມີທັກສະໃນການນໍາໃຊ້ຄອມພິວເຕີເປັນຢ່າງດີ
  • ມີທັກສະການວິເຄາະ ແລະ ການແກ້ໄຂບັນຫາທີ່ດີເລີດ
  • ມີຄວາມສາມາດໃນການສື່ສານທີ່ໂດດເດັ່ນ (ເວົ້າ, ຂຽນ, ອ່ານ), ມີທັກສະໃນການນຳສະເໜີ
  • ມີທັກສະການຈັດການອົງກອນ ແລະ ມີຄວາມສາມາດໃນການຈັດການລຳດັບຄວາມສຳຄັນວຽກໄດ້ເປັນຢ່າງດີ
  • ສົນໃຈໃນເທັກໂນໂລຍີໃຫມ່ໆ ແລະ ໂດຍສະເພາະເທັກໂນໂລຍີບລັອກເຊນ
  • ຖ້າຫາກຜູ້ສະໝັກມີຄວາມຮູ້ດ້ານສະກຸນເງິນດີຈີຕອນ (cryptocurrency) ຈະໄດ້ຮັບການພິຈາລະນາເປັນພິເສດ
  • ສາມາດເຮັດວຽກງານພາຍໃຕ້ແຮງກົດດັນໄດ້ ເພື່ອເຮັດໃນວຽກງານບັນລຸເປົ້າໝາຍ.